Registru Intrare Iesire BiroCO A4 100 File F/V Vertical Duplex
Registrele intrare iesire au un dublu rol: pe de o parte sunt cataloage de înscriere a circulaţiei documentelor ( atat cele ce intra cat si cele ce ies din unitate), fiind un martor obiectiv (au valoare juridică), iar pe de altă parte reprezintă un ordonator, un adevărat ghid în căutarea oricărui document.
Registru Intrare Iesire BiroCO A4 100 File F/V Vertical Duplex
Solicită Apel
- Cum comand?
Cum comand?
Pentru plasarea unei comenzi pe https://ctcprint.ro e necesar să dețineți un cont de client, în urma închierii unui contract cadru de colaborare. Pentru asta e nevoie să urmați pașii de mai jos:
I. Descarcarea documentelor
Primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să descărcați cele trei documente Acord Parteneriat, Contract Colaborare, Certificat de Înregistrare pe care le puteți descărca din pagina Contractare Servicii – Acceseaza pagina.
După ce ați descărcat documentele, acestea trebuie completate și semnate de către dumneavoastra.
II. Trimite documentele
După ce ați completat și semnat documentele, trebuie să completați formularul disponibil în partea de jos a paginii Contractare Servicii, împreună cu documentele descărcate anterior, completate și semnate.
După ce ați trimis documentele, acestea vor fi verificate de colegii nostri, după care veți primi pe adresa de email înregistrată, o notificare cu activarea contului dvs. unde regăsiți datele de accesare a contului din platformă (Username și Parola).
Pentru a parcuge toți pașii de mai sus și contractarea serviciilor CTC Print, accesează pagina Contractare Servicii.
- Ai o întrebare?
Registru Intrare Iesire BiroCO A4 100 File F/V Vertical Duplex
Ai o întrebare?
Carcateristici:
– format: A4, vertical;
– tipar: fata/verso;
– nr. file: 100/carnet;
– filele sunt prinse pe latura scurta;
– culoare hartie: alb;
– printare: in limba romana cu negru;
– hartie offset;
– dimensiuni: 20.9 x 30 cm;
– coperti: duplex.
Coperta | Carton duplex 230g |
---|---|
Numar file | 100 file |
Orientare pagina | Landscape |
Mod de ambalare | 100 file/bloc |
Format | A4 (210 x 297 mm) |
Tipar | Fata verso |
Producator | BiroCo |
Bazat pe 0 recenzii
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Produse Recomandate
Document contabil obligatoriu in care angajatii se vor semna la inceputul si sfarsitul activitatii, documentul detine informatii cu privire la orele suplimentare, orele de noapte, concedii de odihna si concedii de boala, accidente de munca, concediu maternal si invoiri, concediu neplatit sau absente nemotivate.
Fisa de aptitudini reprezinta obligatia legislativa a angajatorului in ceea ce priveste consemnarea rezultatelor controlului medical efectuat de catre angajat (la angajare, periodic, etc…).
- cutie de arhivare cu cotor de 20cm
- personalizat BiroCo
- registru cu coperti din carton
- plastifiat
- format A4
- liniatura aritmetica
Fisa de aptitudini reprezinta obligatia legislativa a angajatorului in ceea ce priveste consemnarea rezultatelor controlului medical efectuat de catre angajat (la angajare, periodic, etc…).
Avizul este singurul act financiar-contabil care se completeaza in situatiile in care nu se emite factura. Un aviz de insotire a marfii se intocmeste in 2 sau mai multe exemplare, de catre firmele care nu pot intocmi facturi in momentul livrarii produselor sau a altor bunuri materiale.
Condica de prezenta, document disponibil in bloc de 100 file tiparite fata verso.
- cub alb cu suport
- foi volante infoliate
- 700 buc
Serveşte la cunoaşterea şi urmărirea, de către medicul de familie şi de către medicul din unităţile medicale de specialitate ambulatorii, a evoluţiei stării de sănătate a copilului.
Caracteristici:
Dispozitia de plata este un document ce se intocmeste de serviciul financiar-contabil si este folosit in vederea achitarii unor sume de bani, ca de exemplu cheltuieli de deplasare, sau pentru incasarea unor sume de bani ce nu reprezinta venituri din activitatiile de exploatare a firmei.
- cutie de arhivare cu cotor de 15cm
- personalizat BiroCo
Documentul tipizat Fisa activitati zilnice autovehicule este utilizat ca si raport privind evidenta, analiza si controlul activitatii autovehiculelor firmei, informatii cu privire la alimentarea cu combustibil si ulei a autovehicului, ora de plecare si ora de sosire, persoana care a condus si numarul de kilometrii parcursi.
Recenzii
Nu există recenzii încă.