Raport De Gestiune Periodic A4 BiroCO 100 File/Bloc

Raportul de gestiune periodic reprezinta un raport si se întocmeşte de către gestionar pentru fiecare gestiune în parte.
Raport De Gestiune Periodic A4 BiroCO 100 File/Bloc
Solicită Apel
- Cum comand?
Cum comand?
Pentru plasarea unei comenzi pe https://coraprint.ro e necesar să dețineți un cont de client, în urma închierii unui contract cadru de colaborare. Pentru asta e nevoie să urmați pașii de mai jos:
I. Descarcarea documentelor
Primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să descărcați cele trei documente Acord Parteneriat, Contract Colaborare, Certificat de Înregistrare pe care le puteți descărca din pagina Contractare Servicii – Acceseaza pagina.
După ce ați descărcat documentele, acestea trebuie completate și semnate de către dumneavoastra.
II. Trimite documentele
După ce ați completat și semnat documentele, trebuie să completați formularul disponibil în partea de jos a paginii Contractare Servicii, împreună cu documentele descărcate anterior, completate și semnate.
După ce ați trimis documentele, acestea vor fi verificate de colegii nostri, după care veți primi pe adresa de email înregistrată, o notificare cu activarea contului dvs. unde regăsiți datele de accesare a contului din platformă (Username și Parola).
Pentru a parcuge toți pașii de mai sus și contractarea serviciilor Cora Print, accesează pagina Contractare Servicii.
- Ai o întrebare?
Raport De Gestiune Periodic A4 BiroCO 100 File/Bloc
Ai o întrebare?
In raportul de gestiune zilnic se inscriu atat cumpararile si vanzarile de marfuri la pretul de vanzare cu amanuntul, cat si alte intrari sau iesiri de marfuri si ambalaje, care au ca efect modificarea in plus sau in minus a soldului de marfuri sau ambalaje, cum ar fi: modificarile de pret, transferul intre gestiuni, distrugerea marfurilor degradate.
Caracteristici:
– format A4 (210×297 mm) portrait;
– tipar fata;
– hartie offset 60 gr/mp;
– coperta Carton 100 gr/mp.
Documentele pe baza carora se intocmeste raportul de gestiune sunt: NIR, monetar, inventar de schimbare de pret, proces verbal de scadere din gestiune, etc.
Coperta | Carton offset 100g |
---|---|
Numar file | 100 file |
Orientare pagina | Landscape |
Mod de ambalare | 100 file/bloc |
Format | A4 (210 x 297 mm) |
Tipar | Fata |
Producator | BiroCo |
Bazat pe 0 recenzii
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Produse Recomandate
- cutie de arhivare cu cotor de 10 cm
- personalizat BiroCo
Tipul de document utilizat pentru completarea normelor de protectie si securitate in munca pentru angajatii unei companii este carnetul de protectie a muncii. Are un format A5 si 8 file. Printarea este in limba romana, cu albastru, fata/verso. Hartia utilizata este de 50-55 g
Factura fiscala pentru intreprinderile platitoare de Taxa pe Valoarea Adaugata, formularul este tiparit in format A4 in 3 exemplare: alb, roz, verde.
Fisa de cont pentru operatiuni diverse este un document contabil utilizat de firmele ce tin contabilitate analitica sau inregistrare contabila maestru-sah simplificat.
Chitanta reprezinta documentul scris prin care se dovedeste primirea unei sume de bani, fiind actul cel mai utilizat de catre agentii economici.
- cub alb cu suport
- foi volante infoliate
- 700 buc
Serveşte la cunoaşterea şi urmărirea, de către medicul de familie şi de către medicul din unităţile medicale de specialitate ambulatorii, a evoluţiei stării de sănătate a persoanei din evidenţă
- cutie de arhivare cu cotor de 20cm
- personalizat BiroCo
Serveşte la cunoaşterea şi urmărirea, de către medicul de familie şi de către medicul din unităţile medicale de specialitate ambulatorii, a evoluţiei stării de sănătate a copilului.
Caracteristici:
- bloc Notes A4 BiroCO
- 50 file
- spiralat
- liniatura dictando
- registru cu coperti din carton
- plastifiat
- format A4
- liniatura aritmetica
Recenzii
Nu există recenzii încă.