Ordin Deplasare BiroCo A5 F/V 100 File

Ordinul de deplasare este formularul care justifica deplasarea in interes de serviciu a unei persoane, intr-o alta localitate.
Ordin Deplasare BiroCo A5 F/V 100 File
Solicită Apel
- Cum comand?
Cum comand?
Pentru plasarea unei comenzi pe https://coraprint.ro e necesar să dețineți un cont de client, în urma închierii unui contract cadru de colaborare. Pentru asta e nevoie să urmați pașii de mai jos:
I. Descarcarea documentelor
Primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să descărcați cele trei documente Acord Parteneriat, Contract Colaborare, Certificat de Înregistrare pe care le puteți descărca din pagina Contractare servicii.
După ce ați descărcat documentele, acestea trebuie completate și semnate de către dumneavoastra.
II. Contractare Servicii
După ce ați completat și semnat documentele, acestea se vor trimite pe adresa de mail office@coraprint.ro. Documentele trimise vor fi preluate și verificate de către colegii noștri.
După verificarea documentelor, veți primi pe adresa de email înregistrată, o notificare cu activarea contului dvs. unde regăsiți datele de accesare a contului din platformă (Username și Parola).
Dacă doriți, aveți posibilitatea de a vă schimba parola după logarea în cont.
- Ai o întrebare?
Ordin Deplasare BiroCo A5 F/V 100 File
Ai o întrebare?
Ordin de deplasare (delegatie) A5 , 100 file/carnet, tipar FV, offset Carnetele sunt capsate pentru o siguranta sporita,acestea fiind prevazute cu perfor la cotor pentru o rupere mai usoara. Hartia este de o calitate superioara. Tabelurile sunt construite pe baza legislatiei conform cerintelor.
Coperta | Carton offset 100g |
---|---|
Numar file | 100 file |
Orientare pagina | Portrait |
Mod de ambalare | 100 file/bloc |
Format | A5 (148 x 210 mm) |
Tipar | Fata verso |
Producator | BiroCo |
Bazat pe 0 recenzii
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Produse Recomandate
Document contabil obligatoriu in care angajatii se vor semna la inceputul si sfarsitul activitatii, documentul detine informatii cu privire la orele suplimentare, orele de noapte, concedii de odihna si concedii de boala, accidente de munca, concediu maternal si invoiri, concediu neplatit sau absente nemotivate.
Avizul este singurul act financiar-contabil care se completeaza in situatiile in care nu se emite factura. Un aviz de insotire a marfii se intocmeste in 2 sau mai multe exemplare, de catre firmele care nu pot intocmi facturi in momentul livrarii produselor sau a altor bunuri materiale.
- bloc Notes A4 BiroCO
- 50 file
- spiralat
- liniatura dictando
- cub alb cu suport
- foi volante infoliate
- 700 buc
Condica de prezenta, document disponibil in bloc de 50 file tiparite fata verso.
Bonul de marcaj este folosit in restaurante, baruri de catre ospatari pentru preluarea comenzilor.
Dispozitia de plata este un document ce se intocmeste de serviciul financiar-contabil si este folosit in vederea achitarii unor sume de bani, ca de exemplu cheltuieli de deplasare, sau pentru incasarea unor sume de bani ce nu reprezinta venituri din activitatiile de exploatare a firmei.
- registru cu coperti din carton
- plastifiat
- format A4
- liniatura dictando
Chitanta reprezinta documentul scris prin care se dovedeste primirea unei sume de bani, fiind actul cel mai utilizat de catre agentii economici.
- Dosar BiroCo tip plic
- culoare: alb
- gramaj: 230g
- Pastrarea documentelor in dosar se face datorita clapelor din interior
Bonul de marcaj este folosit in restaurante, baruri de catre ospatari pentru preluarea comenzilor.
Serveşte la cunoaşterea şi urmărirea, de către medicul de familie şi de către medicul din unităţile medicale de specialitate ambulatorii, a evoluţiei stării de sănătate a copilului.
Caracteristici:
Recenzii
Nu există recenzii încă.