Foaie Parcurs Persoane Inseriata A4 BiroCo

Foaia de parcurs persoane este un formular tipizat numerotat, obligatoriu pentru societati, pentru masinile care se deplaseaza cu scopul de a transporta persoane.
Foaie Parcurs Persoane Inseriata A4 BiroCo
Solicită Apel
- Cum comand?
Cum comand?
Pentru plasarea unei comenzi pe https://coraprint.ro e necesar să dețineți un cont de client, în urma închierii unui contract cadru de colaborare. Pentru asta e nevoie să urmați pașii de mai jos:
I. Descarcarea documentelor
Primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să descărcați cele trei documente Acord Parteneriat, Contract Colaborare, Certificat de Înregistrare pe care le puteți descărca din pagina Contractare servicii.
După ce ați descărcat documentele, acestea trebuie completate și semnate de către dumneavoastra.
II. Contractare Servicii
După ce ați completat și semnat documentele, acestea se vor trimite pe adresa de mail office@coraprint.ro. Documentele trimise vor fi preluate și verificate de către colegii noștri.
După verificarea documentelor, veți primi pe adresa de email înregistrată, o notificare cu activarea contului dvs. unde regăsiți datele de accesare a contului din platformă (Username și Parola).
Dacă doriți, aveți posibilitatea de a vă schimba parola după logarea în cont.
- Ai o întrebare?
Foaie Parcurs Persoane Inseriata A4 BiroCo
Ai o întrebare?
Avantajele Produsului:
– carnetele sunt prevazute cu perfor la cotor, pentru o rupere mai usoara;
– tabelurile sunt construite pe baza legislatiei conform cerintelor.
Coperta | Carton offset 100g |
---|---|
Numar file | 100 file |
Orientare pagina | Landscape |
Mod de ambalare | 100 file/bloc |
Format | A5 (148 x 210 mm) |
Tipar | Fata verso |
Caracteristici | Inseriata |
Producator | BiroCo |
Bazat pe 0 recenzii
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Produse Recomandate
Tipul de document utilizat pentru completarea normelor de protectie si securitate in munca pentru angajatii unei companii este carnetul de protectie a muncii. Are un format A5 si 8 file. Printarea este in limba romana, cu albastru, fata/verso. Hartia utilizata este de 50-55 g
Fisa individuala de instructaj in domeniul situatiilor de urgenta are drept scop instruirea angajatiilor in vederea prevenirii si reducerii efectelor negative ale situatiilor de urgenta intervenite la locul de munca.
Bonul de marcaj este folosit in restaurante, baruri de catre ospatari pentru preluarea comenzilor.
Serveşte la cunoaşterea şi urmărirea, de către medicul de familie şi de către medicul din unităţile medicale de specialitate ambulatorii, a evoluţiei stării de sănătate a copilului.
Caracteristici:
Documentul tipizat Fisa activitati zilnice autovehicule este utilizat ca si raport privind evidenta, analiza si controlul activitatii autovehiculelor firmei, informatii cu privire la alimentarea cu combustibil si ulei a autovehicului, ora de plecare si ora de sosire, persoana care a condus si numarul de kilometrii parcursi.
- cutie de arhivare cu cotor de 20cm
- personalizat BiroCo
Factura fiscala pentru intreprinderile platitoare de Taxa pe Valoarea Adaugata, formularul este tiparit in format A4 in 3 exemplare: alb, roz, verde.
Factura fiscala pentru intreprinderile neplatitoare de Taxa pe Valoarea Adaugata, formularul este tiparit in format A5 in 3 exemplare: alb, roz, verde.
- registru cu coperti din carton
- plastifiat
- format A4
- liniatura dictando
Fisa de aptitudini reprezinta obligatia legislativa a angajatorului in ceea ce priveste consemnarea rezultatelor controlului medical efectuat de catre angajat (la angajare, periodic, etc…).
- bloc Notes A5 BiroCO
- 50 file
- spiralat
- liniatura aritmetica
Dispozitia de plata este un document ce se intocmeste de serviciul financiar-contabil si este folosit in vederea achitarii unor sume de bani, ca de exemplu cheltuieli de deplasare, sau pentru incasarea unor sume de bani ce nu reprezinta venituri din activitatiile de exploatare a firmei.
Recenzii
Nu există recenzii încă.