Dispozitie De Plata BiroCO A6 100 File

Dispozitia de plata este un document ce se intocmeste de serviciul financiar-contabil si este folosit in vederea achitarii unor sume de bani, ca de exemplu cheltuieli de deplasare, sau pentru incasarea unor sume de bani ce nu reprezinta venituri din activitatiile de exploatare a firmei.
Dispozitie De Plata BiroCO A6 100 File
Solicită Apel
- Cum comand?
Cum comand?
Pentru plasarea unei comenzi pe https://coraprint.ro e necesar să dețineți un cont de client, în urma închierii unui contract cadru de colaborare. Pentru asta e nevoie să urmați pașii de mai jos:
I. Descarcarea documentelor
Primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să descărcați cele trei documente Acord Parteneriat, Contract Colaborare, Certificat de Înregistrare pe care le puteți descărca din pagina Contractare Servicii – Acceseaza pagina.
După ce ați descărcat documentele, acestea trebuie completate și semnate de către dumneavoastra.
II. Trimite documentele
După ce ați completat și semnat documentele, trebuie să completați formularul disponibil în partea de jos a paginii Contractare Servicii, împreună cu documentele descărcate anterior, completate și semnate.
După ce ați trimis documentele, acestea vor fi verificate de colegii nostri, după care veți primi pe adresa de email înregistrată, o notificare cu activarea contului dvs. unde regăsiți datele de accesare a contului din platformă (Username și Parola).
Pentru a parcuge toți pașii de mai sus și contractarea serviciilor Cora Print, accesează pagina Contractare Servicii.
- Ai o întrebare?
Dispozitie De Plata BiroCO A6 100 File
Ai o întrebare?
Dispoziția de plată este varianta formularului Dispoziția de plată / încasare către casierie folosită atunci cand se achită anumite sume cu numerar din casierie. Printre acestea enumerăm:
– avansuri aprobate pentru cheltuieli de deplasare;
– diferenţa de încasat de către titularul de avans, atunci cand justifică sume mai mari decât avansul primit;
– avansuri pentru procurare de materiale.
Deasemenea, acest formular justifică înregistrarea în Registrul de casă și respectiv în contabilitate, pentru plățile în numerar efectuate fără alt document justificativ ca de exemplu statul de salarii sau lista de avans chenzinal.
Coperta | Carton offset 100g |
---|---|
Numar file | 100 file |
Orientare pagina | Landscape |
Mod de ambalare | 100 file/bloc |
Format | A6 (105 x 148 mm) |
Tipar | Fata verso |
Producator | BiroCo |
Bazat pe 0 recenzii
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Produse Recomandate
Serveşte la cunoaşterea şi urmărirea, de către medicul de familie şi de către medicul din unităţile medicale de specialitate ambulatorii, a evoluţiei stării de sănătate a copilului.
Caracteristici:
Tipul de document utilizat pentru completarea normelor de protectie si securitate in munca pentru angajatii unei companii este carnetul de protectie a muncii. Are un format A5 si 8 file. Printarea este in limba romana, cu albastru, fata/verso. Hartia utilizata este de 50-55 g
Avizul este singurul act financiar-contabil care se completeaza in situatiile in care nu se emite factura. Un aviz de insotire a marfii se intocmeste in 2 sau mai multe exemplare, de catre firmele care nu pot intocmi facturi in momentul livrarii produselor sau a altor bunuri materiale.
- biblioraft BiroCo cotor 8 cm
- confectionat din PP in interior si exterior
- mecanism metalic nichelat, inele metalice
- insertie metalica cu buzunar din plastic pentru etichete interschimbabile
Serveşte la cunoaşterea şi urmărirea, de către medicul de familie şi de către medicul din unităţile medicale de specialitate ambulatorii, a evoluţiei stării de sănătate a persoanei din evidenţă
- cutie de arhivare cu cotor de 10 cm
- personalizat BiroCo
- registru cu coperti din carton
- plastifiat
- format A4
- liniatura dictando
Condica de prezenta, document disponibil in bloc de 100 file tiparite fata verso.
Condica de prezenta, document disponibil in bloc de 50 file tiparite fata verso.
Chitanta reprezinta documentul scris prin care se dovedeste primirea unei sume de bani, fiind actul cel mai utilizat de catre agentii economici.
Fisa de aptitudini reprezinta obligatia legislativa a angajatorului in ceea ce priveste consemnarea rezultatelor controlului medical efectuat de catre angajat (la angajare, periodic, etc…).
Fisa individuala de instructaj in domeniul situatiilor de urgenta are drept scop instruirea angajatiilor in vederea prevenirii si reducerii efectelor negative ale situatiilor de urgenta intervenite la locul de munca.
Recenzii
Nu există recenzii încă.