Cutie Arhivare 15 cm, BiroCO
- cutie de arhivare cu cotor de 15cm
- personalizat BiroCo
Cutie Arhivare 15 cm, BiroCO
Solicită Apel
- Cum comand?
Cum comand?
Pentru plasarea unei comenzi pe https://coraprint.ro e necesar să dețineți un cont de client, în urma închierii unui contract cadru de colaborare. Pentru asta e nevoie să urmați pașii de mai jos:
I. Descarcarea documentelor
Primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să descărcați cele trei documente Acord Parteneriat, Contract Colaborare, Certificat de Înregistrare pe care le puteți descărca din pagina Contractare Servicii – Acceseaza pagina.
După ce ați descărcat documentele, acestea trebuie completate și semnate de către dumneavoastra.
II. Trimite documentele
După ce ați completat și semnat documentele, trebuie să completați formularul disponibil în partea de jos a paginii Contractare Servicii, împreună cu documentele descărcate anterior, completate și semnate.
După ce ați trimis documentele, acestea vor fi verificate de colegii nostri, după care veți primi pe adresa de email înregistrată, o notificare cu activarea contului dvs. unde regăsiți datele de accesare a contului din platformă (Username și Parola).
Pentru a parcuge toți pașii de mai sus și contractarea serviciilor Cora Print, accesează pagina Contractare Servicii.
- Ai o întrebare?
Cutie Arhivare 15 cm, BiroCO
Ai o întrebare?
- Este una dintre cele mai simple, putin costisitoare si eficiente solutii de arhivare a documentelor utilizate rar
- Ideale pentru arhivarea documentelor legate cu alonja de mare capacitate
- Constructie stabila cu pereti laterali dubli
- Container de mare capacitate
- Asamblare usoara, urmarind intructiunile afisate pe cutie
- Pentru documente A4 si foolscap, dosare A4
- Dimensiuni ideale pentru etajere si rafturi de arhiva, cutia putand fi pozitionata vertical sau orizontal
- Fabricate din carton ondulat 100% reciclat, 100% reciclabile
- Dimensiuni: 250 x 150 x 352 mm
- Culoare: alb
Culoare | Alb |
---|---|
Material | Carton ondulat |
Dimensiune | 250 x 150 x 352 mm |
Cotor | 15 cm |
Producator | BiroCo |
Bazat pe 0 recenzii
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Produse Recomandate
Fisa individuala de instructaj in domeniul situatiilor de urgenta are drept scop instruirea angajatiilor in vederea prevenirii si reducerii efectelor negative ale situatiilor de urgenta intervenite la locul de munca.
- cutie de arhivare cu cotor de 10 cm
- personalizat BiroCo
Fisa de cont pentru operatiuni diverse este un document contabil utilizat de firmele ce tin contabilitate analitica sau inregistrare contabila maestru-sah simplificat.
- registru cu coperti din carton
- plastifiat
- format A4
- liniatura aritmetica
Tipul de document utilizat pentru completarea normelor de protectie si securitate in munca pentru angajatii unei companii este carnetul de protectie a muncii. Are un format A5 si 8 file. Printarea este in limba romana, cu albastru, fata/verso. Hartia utilizata este de 50-55 g
Condica de prezenta, document disponibil in bloc de 50 file tiparite fata verso.
- bloc Notes A4 BiroCO
- 50 file
- spiralat
- liniatura dictando
Bonul de marcaj este folosit in restaurante, baruri de catre ospatari pentru preluarea comenzilor.
- registru cu coperti din carton
- plastifiat
- format A4
- liniatura dictando
- cutie de arhivare cu cotor de 20cm
- personalizat BiroCo
Factura fiscala pentru intreprinderile platitoare de Taxa pe Valoarea Adaugata, formularul este tiparit in format A4 in 3 exemplare: alb, roz, verde.
Factura fiscala pentru intreprinderile neplatitoare de Taxa pe Valoarea Adaugata, formularul este tiparit in format A5 in 3 exemplare: alb, roz, verde.
Recenzii
Nu există recenzii încă.