Cutie Arhivare 15 cm, BiroCO
- cutie de arhivare cu cotor de 15cm
- personalizat BiroCo
Cutie Arhivare 15 cm, BiroCO
Solicită Apel
- Cum comand?
Cum comand?
Pentru plasarea unei comenzi pe https://coraprint.ro e necesar să dețineți un cont de client, în urma închierii unui contract cadru de colaborare. Pentru asta e nevoie să urmați pașii de mai jos:
I. Descarcarea documentelor
Primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să descărcați cele trei documente Acord Parteneriat, Contract Colaborare, Certificat de Înregistrare pe care le puteți descărca din pagina Contractare servicii.
După ce ați descărcat documentele, acestea trebuie completate și semnate de către dumneavoastra.
II. Contractare Servicii
După ce ați completat și semnat documentele, acestea se vor trimite pe adresa de mail office@coraprint.ro. Documentele trimise vor fi preluate și verificate de către colegii noștri.
După verificarea documentelor, veți primi pe adresa de email înregistrată, o notificare cu activarea contului dvs. unde regăsiți datele de accesare a contului din platformă (Username și Parola).
Dacă doriți, aveți posibilitatea de a vă schimba parola după logarea în cont.
- Ai o întrebare?
Cutie Arhivare 15 cm, BiroCO
Ai o întrebare?
- Este una dintre cele mai simple, putin costisitoare si eficiente solutii de arhivare a documentelor utilizate rar
- Ideale pentru arhivarea documentelor legate cu alonja de mare capacitate
- Constructie stabila cu pereti laterali dubli
- Container de mare capacitate
- Asamblare usoara, urmarind intructiunile afisate pe cutie
- Pentru documente A4 si foolscap, dosare A4
- Dimensiuni ideale pentru etajere si rafturi de arhiva, cutia putand fi pozitionata vertical sau orizontal
- Fabricate din carton ondulat 100% reciclat, 100% reciclabile
- Dimensiuni: 250 x 150 x 352 mm
- Culoare: alb
Culoare | Alb |
---|---|
Material | Carton ondulat |
Dimensiune | 250 x 150 x 352 mm |
Cotor | 15 cm |
Producator | BiroCo |
Bazat pe 0 recenzii
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Produse Recomandate
Serveşte la cunoaşterea şi urmărirea, de către medicul de familie şi de către medicul din unităţile medicale de specialitate ambulatorii, a evoluţiei stării de sănătate a copilului.
Caracteristici:
Factura fiscala pentru intreprinderile platitoare de Taxa pe Valoarea Adaugata, formularul este tiparit in format A4 in 3 exemplare: alb, roz, verde.
Bonul de marcaj este folosit in restaurante, baruri de catre ospatari pentru preluarea comenzilor.
Avizul este singurul act financiar-contabil care se completeaza in situatiile in care nu se emite factura. Un aviz de insotire a marfii se intocmeste in 2 sau mai multe exemplare, de catre firmele care nu pot intocmi facturi in momentul livrarii produselor sau a altor bunuri materiale.
- cutie de arhivare cu cotor de 20cm
- personalizat BiroCo
Documentul tipizat Fisa activitati zilnice autovehicule este utilizat ca si raport privind evidenta, analiza si controlul activitatii autovehiculelor firmei, informatii cu privire la alimentarea cu combustibil si ulei a autovehicului, ora de plecare si ora de sosire, persoana care a condus si numarul de kilometrii parcursi.
- Dosar BiroCo tip plic
- culoare: alb
- gramaj: 230g
- Pastrarea documentelor in dosar se face datorita clapelor din interior
Fisa de magazie este un document contabil ce tine evidenta intrarilor, iesirilor si stocurilor de marfa dintr-o magazie. Document disponibil cu tipar pe ambele parti ale filei.
Serveşte la cunoaşterea şi urmărirea, de către medicul de familie şi de către medicul din unităţile medicale de specialitate ambulatorii, a evoluţiei stării de sănătate a persoanei din evidenţă
Adeverinta medicala este documentul emis de medicul specialist care atesta starea de sanatate a unei persoane, stabilita in urma unui examen medical.
- cub alb cu suport
- foi volante infoliate
- 700 buc
Dosarul medical cuprinde: examenul medical la angajarea in munca, examenul medical de adaptare al noilor angajati, control medical periodic, examen medical la reluarea muncii.
Recenzii
Nu există recenzii încă.