Caiet Mecanic A5 BiroCO
Caiet mecanic format A5 cu 2 inele, coperta pp, o culoare
Caiet Mecanic A5 BiroCO
Solicită Apel
- Cum comand?
Cum comand?
Pentru plasarea unei comenzi pe https://coraprint.ro e necesar să dețineți un cont de client, în urma închierii unui contract cadru de colaborare. Pentru asta e nevoie să urmați pașii de mai jos:
I. Descarcarea documentelor
Primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să descărcați cele trei documente Acord Parteneriat, Contract Colaborare, Certificat de Înregistrare pe care le puteți descărca din pagina Contractare servicii.
După ce ați descărcat documentele, acestea trebuie completate și semnate de către dumneavoastra.
II. Contractare Servicii
După ce ați completat și semnat documentele, acestea se vor trimite pe adresa de mail office@coraprint.ro. Documentele trimise vor fi preluate și verificate de către colegii noștri.
După verificarea documentelor, veți primi pe adresa de email înregistrată, o notificare cu activarea contului dvs. unde regăsiți datele de accesare a contului din platformă (Username și Parola).
Dacă doriți, aveți posibilitatea de a vă schimba parola după logarea în cont.
- Ai o întrebare?
Caiet Mecanic A5 BiroCO
Ai o întrebare?
Deosebit de util pentru stocarea prezentarilor, a listelor de preturi sau a altor materiale promotionale.
Coperti de tip PP, mecanism cu 2 inele , format A5 (210 mm x 148 mm).
Dimensiune | 148 mm x 210 mm |
---|
Bazat pe 0 recenzii
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Produse Recomandate
- bloc Notes A5 BiroCO
- 50 file
- spiralat
- liniatura aritmetica
Dosarul medical cuprinde: examenul medical la angajarea in munca, examenul medical de adaptare al noilor angajati, control medical periodic, examen medical la reluarea muncii.
Bonul de consum este documentul de eliberare a magaziei de materiale si justifica scaderea din gestiune.
Avizul este singurul act financiar-contabil care se completeaza in situatiile in care nu se emite factura. Un aviz de insotire a marfii se intocmeste in 2 sau mai multe exemplare, de catre firmele care nu pot intocmi facturi in momentul livrarii produselor sau a altor bunuri materiale.
Dispozitia de plata este un document ce se intocmeste de serviciul financiar-contabil si este folosit in vederea achitarii unor sume de bani, ca de exemplu cheltuieli de deplasare, sau pentru incasarea unor sume de bani ce nu reprezinta venituri din activitatiile de exploatare a firmei.
Tipul de document utilizat pentru completarea normelor de protectie si securitate in munca pentru angajatii unei companii este carnetul de protectie a muncii. Are un format A5 si 8 file. Printarea este in limba romana, cu albastru, fata/verso. Hartia utilizata este de 50-55 g
Factura fiscala pentru intreprinderile neplatitoare de Taxa pe Valoarea Adaugata, formularul este tiparit in format A5 in 3 exemplare: alb, roz, verde.
Bonul de marcaj este folosit in restaurante, baruri de catre ospatari pentru preluarea comenzilor.
Condica de prezenta, document disponibil in bloc de 100 file tiparite fata verso.
Serveşte la cunoaşterea şi urmărirea, de către medicul de familie şi de către medicul din unităţile medicale de specialitate ambulatorii, a evoluţiei stării de sănătate a persoanei din evidenţă
- biblioraft BiroCo cotor 8 cm
- confectionat din PP in interior si exterior
- mecanism metalic nichelat, inele metalice
- insertie metalica cu buzunar din plastic pentru etichete interschimbabile
Recenzii
Nu există recenzii încă.