Aviz Insotire Marfa BiroCo A4 3Ex 50 Set/Bloc

Avizul este singurul act financiar-contabil care se completeaza in situatiile in care nu se emite factura. Un aviz de insotire a marfii se intocmeste in 2 sau mai multe exemplare, de catre firmele care nu pot intocmi facturi in momentul livrarii produselor sau a altor bunuri materiale.
Aviz Insotire Marfa BiroCo A4 3Ex 50 Set/Bloc
Solicită Apel
- Cum comand?
Cum comand?
Pentru plasarea unei comenzi pe https://coraprint.ro e necesar să dețineți un cont de client, în urma închierii unui contract cadru de colaborare. Pentru asta e nevoie să urmați pașii de mai jos:
I. Descarcarea documentelor
Primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să descărcați cele trei documente Acord Parteneriat, Contract Colaborare, Certificat de Înregistrare pe care le puteți descărca din pagina Contractare servicii.
După ce ați descărcat documentele, acestea trebuie completate și semnate de către dumneavoastra.
II. Contractare Servicii
După ce ați completat și semnat documentele, acestea se vor trimite pe adresa de mail office@coraprint.ro. Documentele trimise vor fi preluate și verificate de către colegii noștri.
După verificarea documentelor, veți primi pe adresa de email înregistrată, o notificare cu activarea contului dvs. unde regăsiți datele de accesare a contului din platformă (Username și Parola).
Dacă doriți, aveți posibilitatea de a vă schimba parola după logarea în cont.
- Ai o întrebare?
Aviz Insotire Marfa BiroCo A4 3Ex 50 Set/Bloc
Ai o întrebare?
Avizul de insotire a marfii serveste drept document de insotire a marfii pe timpul transportului, document care sta la baza intocmirii facturii, document de primire in gestiune.
Caracteristici:
– un registru contine 150 file, respectiv 50 seturi de avize;
– datele completate pe aviz sunt imprimate in 3 exemplare.
Coperta | Carton offset 100g |
---|---|
Numar file | 50set |
Orientare pagina | Portrait |
Mod de ambalare | 50 set/bloc |
Format | A4 (210 x 297 mm) |
Tipar | Fata |
Producator | BiroCo |
Bazat pe 0 recenzii
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Produse Recomandate
Tipul de document utilizat pentru completarea normelor de protectie si securitate in munca pentru angajatii unei companii este carnetul de protectie a muncii. Are un format A5 si 8 file. Printarea este in limba romana, cu albastru, fata/verso. Hartia utilizata este de 50-55 g
Factura fiscala pentru intreprinderile platitoare de Taxa pe Valoarea Adaugata, formularul este tiparit in format A4 in 3 exemplare: alb, roz, verde.
Factura fiscala pentru intreprinderile neplatitoare de Taxa pe Valoarea Adaugata, formularul este tiparit in format A5 in 3 exemplare: alb, roz, verde.
Serveşte la cunoaşterea şi urmărirea, de către medicul de familie şi de către medicul din unităţile medicale de specialitate ambulatorii, a evoluţiei stării de sănătate a copilului.
Caracteristici:
Bonul de consum este documentul de eliberare a magaziei de materiale si justifica scaderea din gestiune.
- bloc Notes A5 BiroCO
- 50 file
- spiralat
- liniatura aritmetica
Fisa individuala de instructaj in domeniul situatiilor de urgenta are drept scop instruirea angajatiilor in vederea prevenirii si reducerii efectelor negative ale situatiilor de urgenta intervenite la locul de munca.
- bloc Notes A4 BiroCO
- 50 file
- spiralat
- liniatura dictando
- Dosar BiroCo tip plic
- culoare: alb
- gramaj: 230g
- Pastrarea documentelor in dosar se face datorita clapelor din interior
Bonul de marcaj este folosit in restaurante, baruri de catre ospatari pentru preluarea comenzilor.
- registru cu coperti din carton
- plastifiat
- format A4
- liniatura dictando
Fisa de aptitudini reprezinta obligatia legislativa a angajatorului in ceea ce priveste consemnarea rezultatelor controlului medical efectuat de catre angajat (la angajare, periodic, etc…).
Recenzii
Nu există recenzii încă.